IMG 9047 min e1564042421242

BLIV EFFEKTIV, HVOR DINE KUNDER ER

Vil du være mere synlige på de sociale medier og ramme dine kunder, hvor de er?

Vejen til kunderne i dagens Danmark foregår mere og mere gennem de sociale medier.

Især Facebook og Instagram er blevet en fast integreret del af dagligdag. Med ganske få, men effektive midler, kan du fange dine kunder, hvor de er!

Hamistolen guider dig med værktøjerne til at blive mester af de sociale medier!

Skal Hamistolen hjælpe dig med den rette marketingplan for dine sociale medier?

Facebook - den mest effektive platform

Markedføring – eller i daglig tale nok bedre kendt som reklame – har vi med sikkerhed alle stiftet bekendtskab med, i forskellige henseender. Og sikkert både bevidst og ubevidst.

Gennem de senere år har annoncering på de sociale medier vundet kraftigt frem – især på Facebook. Og det med god grund!

Det er helt sikkert kommet for at blive!

På Facebook kan du i dag påvirke dine kunder nemt og effektivt, når du føler tidspunkterne er rigtigt, i form af tidsplanlagte opslag, samt annoncer, som du kan målrette, så du sikre dig at ramme den rigtige målgruppe, og dermed forbedre dit salg!

Den nemmeste gruppe at ramme via Facebook er den modne generation fra 25 – 60 år.

Instagram - Få ungdommen med på vognen!

Instagram er det nye sort, når det gælder sociale medier! Her har vi virkelig at gøre med et socialt medie s0m buldrer frem!

Især hvis man ønsker at ramme den yngre generation, er Instagram oplagt! Flere unge i dag, har en Instagram profil, før de opretter sig på Facebook.

Instagram åbner samtidig også nye måder at fange sine følgere (læs: kunder) på. Her har vi nemlig at gøre med flere forskellige former for opslag.

Som vi også kender det fra Facebook kan man lave et almindeligt opslag, med et billede samt en tekst, som ligger tilgængelig på din profil, lige indtil den dag du måtte have lyst til at slette det. Intet nyt der.

Det nye ligger i den anden, og også meget effektive form for opslag – nemlig de såkaldte ”stories”. En story er, kort fortalt, et opslag / billede, som kun ligger tilgængeligt i 20 timer. Med disse stories har man pludselig en helt andet, og større, mulighed for at interagerer med sine følgere. Eksempelvis ved at tilføje spørgerunder, quizzer og meget mere.

Dette er formegentlig kun starten på Instagram rejsen – en rejse Hamistolen gerne hjælper dig med på!

Målrettet indsats, sikrer god effekt!

Tidligere når man reklamerede i den lokale avis eller lignende kunne man have meget svært ved at se hvilket konkret afkast det havde på virksomhedens produkter.

Man har heller ikke de store muligheder for en meget konkret målretning af sine annoncer via disse kanaler. Derfor kan det ikke undgås at der går en masse til spilde. At nogle folk der slet ikke er interesseret ser din reklame, mens andre der er interesseret ikke finder informationen.

På de sociale medier, såsom Facebook, kan man hurtigt og nemt målrette sine annoncer mod de af Facebooks mange bruger, som har vist interesse for området, bor det rigtige sted – eller hvad kriterierne skulle være. Samtidig kan man gå ind og kigge en masse statistik for at sikre sig at annoncen rammer helt rigtigt.

Fordele ved online annoncering

  • Det er en effektiv måde at ramme den ønskede målgruppen på.
  • Effektivt til en lav pris
  • Det er nemt at analysere på, så det bliver endnu bedre næste gang

— Mangler du hjælp til dine Sociale Medier? —

Kontakt Mig For En Uforpligtende Snak

Send message

Altid åben efter aftale!

51 96 46 55

Ikast, Danmark

frederik@hamistolen.dk